Szerzői jogok

Minden jog fenntartva! A képek és szövegek akár részben, akár egészben csak a szerző (Hajdrák Tímea) engedélyével használhatók fel.

2010. október 25., hétfő

Prága, amit most nem fotóztam

Ez az a kilátópont, ahová nem mentünk  el most, pedig nincs messze.

A nyári palota elől elvitték a szobrot, az idén nem láthattuk. 


Közel a Fekete Ökörhöz. Ezt a képet mindenki  leszarja, én nagyon szeretem.



Fotó Skoda. Ez a hely Endre Mekkája. A sok objektív és objektívbuzi elől a hátsó kertbe menekülök, ott van ez a kis csobogó

A disznó szobra már sajnos nincs a Námecki Republikon. Itt szálltunk többször villamosra, metróra.  :)))

A férfi, amikor meglátta a CO-mat, majdnem leugrott a korlátról (nem a víz felőli oldalon, nyugi). Mondtam, hogy ez csak egy camera obscura, mire meg sem rebbent 3 másodpercig. :D

Köszönöm  szépen Kukának és Bözsinek, hogy eljöttek velünk, és bár nem szerették a Fekete Ökröt és a büdös sajtot, de mégis elviselték. Köszönöm Mártinak és Zsoltnak, hogy szeretik a Fekete Ökröt és a büdös sajtos. :D Nagyon jó volt Prágában!!!!!

5 megjegyzés:

Vajda János írta...

Irigyellek Benneteket. 4 éve , ilyenkor voltam utoljára. Azt terveztem, hogy az indulásotok előtt felrakok egy galériát ebből az anyagból, jó utat kívánni, egy mese leírásával, ami egy varázslatos hajnalon történt az első és az utolsó kép kilátójánál. De most eláraszt a tennivaló. Elkapkodni meg nem akarom. Majd jövőre, akkor legalább az 5 éves évfordulója lesz.
Élvezettel néztem a képeket. Szeretem más szemével is megnézni azokat a helyeket, amik nekem is fontosak.

Hajdrák Tímea írta...

:)))) Alig várom a mesét és a képeket! Nem lehet karácsonyi meglepetés? :D

Borsay Márti írta...

Szia Timi! Nagyon jó képek, gratulálok! Akartam ajánlani nektek a Letna parkot, hogy szép onnan a kilátás, de látom, hogy már ott is jártatok, nem tudok nektek újat mondani:)

Mácsai Ferenc írta...

Nekem nem is volt bajom a Fekete ökörrel. A pincér meg tényleg egy igazi unikum. Nekem csak az volt a bajom, hogy nem lehetett kisfröccsöt inni, egyébként tényleg nagy élmény volt. Köszönöm!

viKING írta...

Nagyon hangulatos fotók! Én egyszer jártam Prágában, az is nagyon régen volt, akkor még egész másként fotóztam :) Azokat a képeket nem szívesen mutogatnám. :D