Szerzői jogok

Minden jog fenntartva! A képek és szövegek akár részben, akár egészben csak a szerző (Hajdrák Tímea) engedélyével használhatók fel.

2010. április 17., szombat

Popper Péter


Tegnap meghalt Popper Péter. Tavaly novemberben a Gondolkodj Egészségesen Alapítvány rendezett egy óvónő találkozót, amin ő volt az egyik előadó. Akkor találkoztam vele életemben először és utoljára. Nagyon élveztem az előadását. Nagyon nyitott és nagyon modern volt. Először úgy volt, hogy nem szabad fotózni, aztán mégis megengedte.

7 megjegyzés:

Vajda János írta...

Nagy veszteség... ennél csak az öröksége nagyobb. Egy televíziós beszélgetésben volt egy mondata, amit sosem fogok elfelejteni:
"A fényképész sem azért néz a keresőbe, hogy a valóságot lássa, hanem hogy a képet."
Jó társaság várja, jó utat PP!

Gyöngyi S.Faragó írta...

Nem egy szokányos kép róla... látta Ő még ezt ? Én is kedveltem, különösen a Mesterkurzusban megjelent másokkal közösen készített írásait, beszélgetéseit. Sokat lehet tanulni belőlük. Nyugodjék békében !

Mácsai Ferenc írta...

János ezt a mondatot simán ellopom. Nagy igazság! Nem ismertem. Köszönöm.
Így kaptam egy embertől valami számomra értékeset a halála után. Érdekes történet, akárcsak Ő maga.

Hajdrák Tímea írta...

János: mennyire igaza van. :) Gyöngyi: Nem látta, nem is érdekelte. Mondtam neki, hogy átküldöm jóváhagyásra, de azt mondta, nem kell. Szerintem annyian készítettek róla fotót, hogy mindegy volt neki.
Kuka: ajánlok neked egy oldalt :D
http://www.mondta.hu/popper_peter
Nem csak tőle találsz ott idézeteket.

Gyöngyi S.Faragó írta...

Kár, hogy nem látta, mert szerintem egy teljesen új arcát mutatja, nekem nagyon tetszik.Mondjuk azt megértem, hogy aki nem vonzódik különösebben a fotózáshoz, gyorsan csömört kap a mai képdömpingtől, s nincs kedve azzal vacakolni, hogy megnézze van e köztük igazán érdekes, újszerű.

Névtelen írta...

Köszönjük a megemlekezest Timi!

Kristina

viKING írta...

Pont mostanában olvastam egy könyvet a "Beszélgetések a világról és a túlvilágról Müller Péterrel és Popper Péterrel", amiben Révai Gáborral beszélget a két "Mester". Élvezetes olvasmány volt, szeretem, mind a két Pétert.