Szerzői jogok

Minden jog fenntartva! A képek és szövegek akár részben, akár egészben csak a szerző (Hajdrák Tímea) engedélyével használhatók fel.

2010. április 19., hétfő

Gyerekkori játékok


A MÚOSZ fotóriporter szakán kaptunk feladatokat. Ez volt az egyik téma. Rendrakás közben kerültek  a kezembe akkori képeim. A macin lévő ruhát a kislányomnak kötöttem a taxisblokád idején. Körbe kellett kötni. Ezt egy speciális körkötőtűvel kell készíteni. Ez annyit tesz, hogy a két kötőtű egy hajlékony szállal össze van kötve. Így az ember nem fordul sorról sorra, hanem körben halad tovább. A taxisblokád izgalmai miatt a gyerek ruhácskája bokáig érőre sikeredet. Évekig hordta, aztán a húgom kimosta forró vízben, és így megkapta a maci.

6 megjegyzés:

Vajda János írta...

Elmélyülten nézegeti a képeket :) Nem is gondolnám, milyen feladatokat kapnak a fotóriporter növendékek. Ám nagyon hasznosnak tartom.

Gyöngyi S.Faragó írta...

Szmámora is érdekes, hogy fiús-lányos anya létemre is az első kép megfogalmazása áll hozzám közelebb ! :))

Mácsai Ferenc írta...

Nekem az alsó tetszik jobban. Talán azért mert a maci emlékeztet a saját gyerekkori macimra. Egyszer anyám egy takarítás alkalmával hozzám vágta:
- Vigyázz a hülye gyerekedre!
Én valamiért durcás voltam éppen, és indulatosan válaszoltam:
- Hülye a Te ...
És a levegő belém szorult.:D

Névtelen írta...

Kedves Timi,

mindkettö tetszik külön-külön! Szegeny maci az elsö kepen :o(
... nekem nem volt macim :o) babas voltam :o)

Kr.

viKING írta...

Aranyos a sztori a képekhez. :)
Nekem macim is volt és katonáim is! :)

Hajdrák Tímea írta...

Nekem macim is volt és babám is, katonám nem volt. :)