Szerzői jogok

Minden jog fenntartva! A képek és szövegek akár részben, akár egészben csak a szerző (Hajdrák Tímea) engedélyével használhatók fel.

2010. április 10., szombat

Kertészek lettünk



Voltunk a Fűvész kert melletti virágosoknál. Kissé kellemetlen szociológiai utazást tettünk a 99-es buszon. Leülni már nem mer az ember ezen a járaton, de állni sem veszélytelen. Eszti anyunak nevezett asszonyság valakinek a halálát kívánta, mint kiderült, egy szipusét, aki majdnem Endrére, majd rám esett. Végül elértünk a virágoshoz. Endre kint pipázgatott gyanútlanul, amikor kiment az eladó és egy 40 kilós földes zsákot nyomott a kezébe. Én elöl mutattam az utat hazafelé, vidáman ugrándozva a helyes kis virágos ládikámmal, Endre meg hátul szuszogott, és azt mondta, hogy fél Magyarországot cipeltettem vele haza. Aztán ő elrohant aludni, én meg átültettem a virágokat, kergettem a macskákat, és még főztem is.

7 megjegyzés:

Vajda János írta...

A felvezetéshez képest jó kedvűek vagytok.. Ez a képekből és az írásból is kiderül. Együtt érzek Endrével, de szerintem örömmel cipekedett és csak az illendőség kedvéért szuszogott :) További jó kedvet kívánok :)

Névtelen írta...

Látom 4o kilós földes zsákkal érkezett az igazi tavasz Hozzátok :o) további napos hétvégét kívánok Nektek :o)

köszi Timi :o)
Kr.

Piroska Klesitz írta...

Húú! Nagyon jól áll nektek ez a kertészkedés, meg a napsütés! Endre a kép alapján kifejezetten élvezi a földcipelést! :) Én is kívánok minden szépet és vidámat a hét végére! :Đ

viKING írta...

Erre mondják azt, hogy "virágos jó kedvem van" :)

Eisenstock Ildikó írta...

Drágáim!

Éljen a gangi kertészet! Timi istenien nézel ki.

Puszi:
Stoki

ORsi írta...

nagyon tetszenek a képeid. vicces, hogy pont nekem is ilyen virágom van (mint az elsö képen). én is fotózgattam, mert nagyon fotogén a drága.

Hajdrák Tímea írta...

Bocsánat, én sosem vagyok olyan lelkiismeretes, mint János, aki nagyon udvarias, és mindenkinek válaszol. János, persze, hogy Endre csak túljátszotta a dolgot, nagy élmény volt neki is, gyakran emlegeti. :) Ildikónak és Orsinak köszönöm a bókot, és a többieknek is, hogy részt vettek a jókedvükben. :)