Szerzői jogok

Minden jog fenntartva! A képek és szövegek akár részben, akár egészben csak a szerző (Hajdrák Tímea) engedélyével használhatók fel.

2009. május 1., péntek

Bicskázás

Most kivételesen, én, Endre vagyok a szerző, Tímeácska meg a fotós:-)
A lényeg, hogy szeretem a Verseny utcai piacot, az ott előforduló emberi lényekkel együtt...
A bicska sztorija:
Megtetszett, szép és karcsú. Egy öreg cigánybácsi árulta, akinek láthatólag tetszett, ahogy nézegetem, és barátságosan így dícsérte a portékáját...
- Jó kis embernyitogató ez fiatalúr, szeretni fogja!

Nem tudtam ellenállni...:-) Meg a gondolatoknak sem... nagyon régóta nem használt kifejezés ez az embernyitogató... félek, ugyanúgy el fog tűnni ezzel a bácsival, mint más régi, de kifejező szavaink... Legalább ennyi emléke legyen a szónak.

1 megjegyzés:

Gyöngyi S.Faragó írta...

Nagyon szép vonalu tárgy megértem a rajngásod. A fogalom mint olyan, ami hozzá köthető... hát bennem negatív érzéseket hoz elő. Ez olyan pasis dolog lehet, mint gyerekkorban a harckocsizás, így hát nőként ezt nem is értékelném...