Szerzői jogok

Minden jog fenntartva! A képek és szövegek akár részben, akár egészben csak a szerző (Hajdrák Tímea) engedélyével használhatók fel.

2009. november 6., péntek

Csíkszentmihályi Mihály

Voltam a Parlamentben, és beengedtek. Szép ruhába bújtam, megfelelőbe. Nagyon köszönöm a lehetőséget a barátomnak, Zsadánynak. Fregolinak megnyugtatásul: rendesen viselkedtem, és nem vakuztam, ahol nem volt szabad, és nem gondolom, hogy le kellene bontani az épületet. Az igazság az, hogy lélegzetelállító élmény. Hihetetlen, hogy mire képes az emberi elme. Ha csak jóra fordítanánk, hol tarthatna most a világ...














4 megjegyzés:

Mácsai Ferenc írta...

A képek is szépek, de most a hozzájuk fűzött szövegből az utolsó mondat tetszik a legjobban.:)))

Kökény Orsi írta...

Azt írd meg légyszíves, miként kerölt a kamerád elé Csíkszentmihályi Mihály! Nemrég olvastam egy könyvét Az öröm forrása címmel. Ámerikában elismert szaktekintély.

Hupján Attila fregoli írta...

Imádom, hogy mindig a feleségem nevében beszélek:-) látod Timi, itthon nincs emancipáció:-)

Hajdrák Tímea írta...

Úgy került a kamerám elé, hogy van egy kedves barátom, akik szerveztek egy konferenciát, és ők látják vendégül napok óta. Ők szervezték meg a találkozót is a Parlament alelnökével. Szoktunk együtt dolgozni, és így esett. A finom kis tudathasadásod pedig már kezdem megszokni. :D